HTML

Tisztaszívűek magasabb rezgésszintje

Tudatosság. Életjáték kirakós elemek és összerakási módjaik. Kiút a labirintusból.

Friss topikok

Linkblog

Kiegyensúlyozott kapcsolat gyerek és szülő között napi 24 órában, létezik ilyen?

2011.07.15. 13:23 Tumbabba

Kipróbáltam egy gyakorlatot a gyereken: van, hogy élesen reagálok, felemelem a hangom, ha úgy érzem felbosszant, s ezen változtatni akartam, hiszen csak gyerek, a szemem fénye, nem akarom bántani szavakkal sem. Ezért mielőtt felcsattantam volna, egy pillanatra megállítottam az időt, körbe futottam, mint egy karikatúra figura, alul-felül, kívül-belül, minden szempontból egy másodperc alatt, majd ezt azt az avatáromat visszahívtam a szívembe, s az átvizsgálás eredményének esszenciájával szólaltam csak meg.

Maga a figura végig futtatása is már annyira vicces volt, hogy ezek-után végképp nemtudtam élesen reagálni, s érdekes módon a gyerek is egyre kevesebbszer idézett elő olyan helyzetet, amely miatt rá kellett volna szólnom.

Azzal, hogy "körbefutottam" ugyanis, láttam őt magát is, nemcsak a helyzetet, és az indulatomat, és azt is, hogy mi okozta az adott helyzet kialakulását. Mint Szabó Lőrinc: Lóci óriás lesz című versében.

S hogy már nem kereste a bajt, köszönhettem annak is, hogy megláttam Isteni lényegét, újra összekapcsolódtunk, s kívül helyezkedtem a játszmából, hiszen a rákiabálással az energiáját csapoltam, ő pedig a szeleburdiskodással, feldühítésemmel újra és újra visszaszerezte azt.

Próbáljátok ki, hatásos:) A legjobb gyakorolni, s beépíteni a mindennapokba.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: lényeg isteni játszma avatár

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekvallas.blog.hu/api/trackback/id/tr553069947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása