HTML

Tisztaszívűek magasabb rezgésszintje

Tudatosság. Életjáték kirakós elemek és összerakási módjaik. Kiút a labirintusból.

Friss topikok

Linkblog

Álmaink jelentősége

2011.06.13. 16:41 Tumbabba

Megnyugtat, kikapcsol, levezeti a feszültséget, kiéljük a szorongató érzéseket, és még sorolhatnám, mire jók még az álmok.

Ma éjszaka én pl. Babits Mihályról álmodtam. Iskolás álom volt, először érettségiztettem a diákokat, felügyelő tanár voltam, de aztán valahogy én lettem az érettségiző, s Babits-al kapcsolatos volt az egyik tétel, aminek valamiért nagyon örültem, és neki álltam kidolgozni.

Élénken él bennem az álom, olvasgatni kezdtem ezért a verseit, hiszen már rég volt dolgom vele, s legelőször ez a két sor fogott meg:

"Hajnalka volt az anyja - de ő e hajnal alkonya volt." Anyám nevére című verséből.

S hogy ennek mi a jelentősége az én életemben? Jó volt olvasni a sorait, egy-egy versénél érezni a dallamot, ahogy a zenét megszólaltatta bennem, s dallama miatt vissza fogok még térni hozzá, jó volt elolvasni az életrajzát újra, hogy mégis ki volt ő, hogyan élt, hiszen az iskolai tudás emléke kicsit megkopott

A szavak mágusa volt, odabűvölte őket egymás mellé, úgy, hogy odaszögezze a figyelmét annak, aki olvassa.

Jó érzés volt ismerni őt álmomban újra.

Az álmomnak talán nem is ez volt a jelentősége, nekem mégis sokat adott. Egyszerre vizsgáztam és vizsgáztattam. Felhívta a figyelmem egy költőre, aki már középiskolában is sokat adott, szerettem a verseit. S megmutatta, hogy a borús gondolatok között is mennyi fény, mennyi szín van, amin fel lehet kapaszkodni magasabb rezgésszámra, meglátva bennük a dallamot és a gyönyörűséget.

Azt mondják, ha repülni akarsz álmodban, napközben foglalkozz sokat a repüléssel, vedd körbe magad repüléssel kapcsolatos képekkel, emlékeztesd magad rá, amikor csak lehet.

Ha magasabb rezgésszámon akarsz élni, vedd észre a szépséget, mindenben, amiben csak lehet. Egy idő után keresned sem kell, magától észreveszed.

Szólj hozzá!

Címkék: álom érzés babits

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekvallas.blog.hu/api/trackback/id/tr652980744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása