HTML

Tisztaszívűek magasabb rezgésszintje

Tudatosság. Életjáték kirakós elemek és összerakási módjaik. Kiút a labirintusból.

Friss topikok

Linkblog

Kollektív tudat képződmények

2011.08.16. 14:26 Tumbabba

 A kollektív tudatra kihatnak a világban zajló események, ugrott be a gondolat: ugyanis egyre többször szúrtam ki méretes pókokat valamelyik nap, nem átlagosakat, amiket szinte minden sarokban látni. Ezek tényleg nagyok voltak. Az egyiket többen is láttuk, épp zumba órán voltam, s a terem közepén vonult át éppen egy méretes fajta. Aznap még háromszor sikeresen találkoztam velük. Máskor hónapokig nem látok ekkorákat. Tegnap meg kapásból négyet láttam. Mintha valami mozgásra késztette volna őket.

Miközben írtam a tippjeimet, amit hamarosan feliratkozásért cserében, letölthető tanulmányként meg lehet kapni itt, kipróbáltam egyik gyakorlatomat.

Fénygolyó küldésbe kezdtem a kiadott pénzzel, gyakorlatilag útjára bocsátva a pénzt, amit kifizettünk egy nagyobb élelmiszer áruházban, ahelyett, hogy a szívemhez kaptam volna, hogy mégis mi került már megint ennyibe. Fura érzés, de kitartó voltam, küldtem a jóérzést a számlával együtt.

Délután viszont jöttek a pókok, s azon gondolkodtam, talán vihar készül, hogy ennyit látok belőle? De az inkább a kollektív tudatban zajlott, a felgyülemlett harag energia miatt. A világban zajló változások válthatták ki. Gyakorlatilag hiába nem nézünk tévét, nem hallgatunk híreket, a nagyobb események híre akkor is eljut hozzánk, s hat a tudatalattinkra, amely mindenkivel összekapcsol.

Ha kíváncsi vagy a folytatásra, kattints ide:

Szólj hozzá!

Címkék: tipp tudat kollektív rezgésszám

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekvallas.blog.hu/api/trackback/id/tr743157950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása